عکس؛ سومین جام برای ستاره آینده رئال مادرید

عکس؛ سومین جام برای ستاره آینده رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک ستاره 16 ساله برزیلی با 25+35 میلیون یورو از پالمیراس به رئال مادرید پیوسته هر چند که رئالی ها باید تا تابستان 2024 منتظرش بمانند چرا که بر اساس قوانین، در 18 سالگی حق خروج از فوتبال برزیل را خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اندریک پیش از پیوستن به رئال مادرید با درخشش در رده های پایه پالمیراس خوش درخشیده بود و با گلهایش در هفته های پایانی به تیمش برای قهرمانی در لیگ برزیل کمک کرده بود. اندریک با شروع فصل جدید توانست فاتح سوپرجام برزیل شود اما دچار بحران گلزنی شد و همین مسئله باعث شد تا فشار زیادی رویش ایجاد شود.

اندریک هفته گذشته پس از سه ماه بالاخره اولین گل فصلش را در بازی رفت فینال جام پائولیستا مقابل آگوا سانتا به ثمر رساند هر چند که تیمش با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در بازی برگشت، پالمیراس با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد که اندریک یکی از گلها را روی ریباند به ثمر رساند تا برای دومین بازی پیاپی گلزنی کند و البته با وجود سن کمش سومین جام را هم کسب کرد.

در حقیقت اندریک امید زیادی دارد تا خاطره خوش وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را برای رئال مادرید تکرار کند. این بازیکن مورد توجه تیم های دیگری نظیر بارسلونا و چلسی نیز قرار داشت اما در نهایت این رئال مادرید بود که موفق به اغوای این جواهر آینده دار شد.

4125