رئال مادرید برای پدیده 15 ساله برزیلی چقدر هزینه می‌کند؟

رئال مادرید برای پدیده 15 ساله برزیلی چقدر هزینه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - هدف بعدی رئال مادرید در برزیل می تواند خیلی گران تر از چیزی باشد که رئال مادرید در ابتدا تصور می کرد.

به گزارش فوتبالی، اندریک فلیپه موریره فقط 15 سال سن دارد و عنوان بهترین بازیکن مسابقات کوپینیا در رده جوانان را کسب کرده است. رئال مادرید شرایط خرید وی را دنبال می کند که رقم فسخ قراردادش 17 میلیون یوروست اما پالمیراس در نظر دارد که قراردادش را تمدید کند و رقم فسخ را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد.

اندریک در تابستان 16 ساله خواهد شد که در آن زمان اولین قرارداد حرفه ای خود را با پالمیراس امضا خواهد کرد. نشریه برزیلی لانسه گزارش داده است که رقم فسخ قرارداد اندریک به صد میلیون یورو خواهد رسید. رقمی که البته رئال مادرید حاضر به پرداخت آن نیست.

رئال در سالهای اخیر وینیسیوس را با 45، رودریگو گوئس را با 40 و رینیر ژسوس را با 30 میلیون یورو خریده است و حداکثر مبلغ پرداختی رئال مادرید برای اندریک هم 45 میلیون یورو خواهد بود. البته اندریک بر اساس قانون تا قبل از 18 سالگی نمی تواند به اروپا بیاید و هر باشگاهی بخواهد او را بخرد باید تا تابستان 2024 منتظر بماند. اندریک فعلا مشخص نکرده که اولویتش با کدام تیم است هر چند که اخیرا عکسی از خودش با پیراهن رئال مادرید که وینیسیوس جونیور به او هدیه داده بود را منتشر کرده است.

4125