حمله اینستاگرامی نامزد رونالدو به سرمربی پرتغال

حمله اینستاگرامی نامزد رونالدو به سرمربی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت در بازی تیم ملی کشورش مقابل تیم ملی مراکش کریستیانو رونالدو را روی نیمکت قرار دهد و بدین ترتیب فوق ستاره پرتغالی در ترکیب ابتدایی پرتغالی ها حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو مقابل تیم ملی مراکش وقتی به میدان آمد که پرتغالی ها یک گل خورده بودند و مراکش به شدت در لاک دفاعی فرو رفته بود. در واقع در چنین شرایطی گل زدن برای مهاجم ها یک کار بسیار دشوار است.

سانتوس مقابل سوئیس هم رونالدو را نیمکت نشین کرده بود و در دقیقه 73 او را وارد زمین کرده بود. اکنون سانتوس رونالدو را مقابل مراکش هم نیمکت نشین کرد و در دقیقه 51 به او میدان داد.

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو که بازی را از نزدیک می دید، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به فرناندو سانتوس تاخت:" امروز مربی و دوست شما تصمیم اشتباهی گرفت. دیدید که وقتی رونالدو وارد زمین شد همه چیز چگونه تغییر کرد؛ اما دیگر دیر شده بود. شما نمی توانید بهترین بازیکن تاریخ را دست کم بگیرید، نمی توانید چهره او را از بین ببرید. زندگی به ما درس می دهد. کریستیانو ما تو را دوست داریم."

1470