سانتوس: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، پرتغال تنها کریستیانو رونالدو نیست!

سانتوس: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، پرتغال تنها کریستیانو رونالدو نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم پرتغال پیش از دیدار مقابل آلمان به بیان نظراتش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پرتغال امروز در چهارچوب رقابت‌های یورو به مصاف آلمان می‌رود. شاگردان سانتوس در دیدار اول خود توانستند مجارستان را با ۲ گل رونالدو شکست دهند اما سرمربی پرتغالی‌ها می‌گوید پرتغال تنها رونالدو نیست.

فرناندو سانتوس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل گفته: پرتغال یک تیم است و فقط کریستیانو رونالدو نیست. پرتغال به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کند. باید به تمام بازیکنان انگیزه بدهم. حتی بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشینند.

فرانسه در اولین بازی جام آلمان را شکست داد. سانتوس با بیان اینکه بازی را تحلیل کرده و امیدوار است با روشی که که فرانسه آلمانی‌ها را شکست داده او هم موفق شود گفته: فرانسه در نیمه دوم عقب کشید. آن‌ها با توپ‌های بلند بازی می‌کردند و به خوبی این کار را انجام دادند. شاید در برخی لحظات بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم اما نیاز داریم توپ را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی پرتغالی‌ها در ادامه افزود: باید توپ را در اختیار داشته باشیم. باید به یک سوم پایانی برسیم اما مراقب مالکیت توپ آلمانی‌ها باشیم. آن‌ها بسیار خطرناک هستند و زمانی که توپ را در اختیار دارند باید حواس خودمان را جمع‌ کنیم.

1101