سه بازیکن برزیل که در خطر از دست دادن نیمه‌نهایی هستند

سه بازیکن برزیل که در خطر از دست دادن نیمه‌نهایی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل جمعه در یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف کرواسی می رود که سه تا از بازیکنان این تیم در صورت دریافت کارت زرد و صعود سلسائو ممکن است بازی نیمه نهایی میان برنده بازی آرژانتین و هلند را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، میلیتائو، فرد و برونو گیمارائش سه بازیکن تیم ملی برزیل هستند که باید مراقب باشند چرا که اگر کارت زرد بگیرند، بازی احتمالی نیمه نهایی را از دست می دهند. از میان این نفرات فقط میلیتائو شانس فیکس شدن مقابل کرواسی را دارد. مدافع رئال مادرید در مقابل کامرون کارت زرد گرفت، گیمارائش نیز در همان بازی کارت گرفت و فرد نیز در مقابل سوییس کارت زرد دریافت کرد. بقیه بازیکنان تیم ملی برزیل نگرانی بابت دریافت کارت زرد و محرومیت احتمالی ندارند.

در جام جهانی بازیکنان با دریافت دو کارت زرد محروم می شوند که البته بعد از بازی های یک چهارم نهایی کارت زردها پاک می شوند و بدین ترتیب همه بازیکنان با پاک شدن کارت زردهایشان به نیمه نهایی می رسند و اگر بازیکنی در نیمه نهایی کارت زرد بگیرد، فینال را از دست نمی دهد با این وجود اگر بازیکنی در بازی یک چهارم نهایی دومین کارت زردش را دریافت کند، نیمه نهایی را از دست می دهد و به همین خاطر میلیتائو، فرد و گیمارائش باید خیلی مراقب باشند تا نیمه نهایی را از دست ندهند.

4125