جایگزین مدافع رئال مادرید در تیم ملی برزیل مشخص شد

جایگزین مدافع رئال مادرید در تیم ملی برزیل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دوریوال سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم گرفت که فابریسیو برونو مدافع میانی فلامینگو را با مصدومیت ادر میلیتائو در لیست خود قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، برزیل باید سه شنبه در ادامه بازیهای راهیابی جام جهانی به مصاف پاراگوئه برود.  برونو 28 ساله امروز به اردوی تیم ملی برزیل ملحق شد تا در تمرینات شرکت کند.  این مدافع اهل ریو دو ژانیرو تجربه حضور در لیست تیم ملی برزیل برای بازیهای دوستانه فروردین ماه مقابل انگلیس و اسپانیا را داشت و دوریوال به خوبی با سبک بازی او آشنایی دارد.  تیم ملی برزیل جمعه توانست با تک گل رودریگو گوئس مقابل اکوادور پیروز شود و حالا می خواهد که هر چه زودتر کار صعودش به جام جهانی 2026 را به سرانجام برساند. 

میلیتائو در تمرینات تیم ملی برزیل مصدوم شده است و پنجشنبه از اردو خارج شد چرا که دچار مصدومیت شده و دو هفته از میادین دور خواهد بود. مصدومیت میلیتائو باعث خشم شدید مدیران رئال شده چرا که تصور می کنند که برزیلی ها در مورد این بازیکن، احتیاط کافی را نداشته اند و باعث مصدومیت او شده اند. با مصدومیت این بازیکن، رئال در خط دفاعی با کمبود شدیدی مواجه است و این احتمال دارد که در بازیهای آینده، دنی کارواخال از پست دفاع راست به پست دفاع میانی بیاید و زوج آنتونیو رودیگر شود!

4125