عکس رسمی تیم ملی کرواسی برای جام جهانی 2022 قطر

عکس رسمی تیم ملی کرواسی برای جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های جام جهانی 2022 قطر به طور رسمی آغاز شده است و تیم کرواسی در اولین بازی خود در این تورنمنت فردا از ساعت 13:30 در گروه F رقابت ها به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت و باید دید که در این بازی چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کرواسی در این دوره از بازی های جام جهانی در گروه F در کنار مراکش، کانادا و بلژیک قرار گرفته است و بیشتر پیش بینی ها از این حکایت دارد که تیم ملی کرواسی برای صدر نشینی در گروه خود با تیم ملی بلژیک رقابت اصلی را خواهد داشت و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد بسیار خوبی داشت و به نوعی تیم شگفتی ساز جام بود و توانست تا فینال بازی ها پیش برود و در فینال مقابل تیم ملی فرانسه با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد نتوانست قهرمان شود.

کرواسی برای جام جهانی 2022 قطر عکس رسمی خود را مثل بقیه تیم ها گرفته است. کروات ها ستاره ای مثل لوکا مودریچ را در خط هافبک خود دارند که به نظر می رسد قرار است آخرین حضور خود در جام جهانی را تجربه کند و باید دید که چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد.

1471