بنتو از هدایت کره‌جنوبی استعفا داد

بنتو از هدایت کره‌جنوبی استعفا داد

پایگاه خبری فوتبالی - پائلو بنتو پس از شکست مقابل برزیل و حذف از جام جهانی 2022 پایان کار خود در تیم ملی کره‌جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال کره جنوبی به عنوان آخرین بازمانده قاره آسیا در جام جهانی 2022 شب گذشته به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و با پذیرش شکست چهار بر یک از این رقابت‌ها کنار رفت. 

پائولو بنتو سرمربی کره‌جنوبی در پایان این بازی با بیان اینکه بازی بسیار زیبایی از دو تیم رقم خورده، به قدرت  برزیل اذعان کرد و گفت: برزیل با شایستگی توانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. این تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی فوتبال است و به نظرم پیروزی آنان برابر کره‌جنوبی عادلانه بود.

او که از مدتی پیش صحبت هایی درباره جدایی‌اش از تیم ملی کره جنوبی مطرح شده، در این خصوص گفت: این تصمیم را در ماه سپتامبر (شهریور) گرفتم و به بازیکنان نیز گفتم. از همه آنها به خاطر تلاشی که در این مدت داشتند تشکر کردم. هنوز برای آینده خود تصمیمی نگرفتیم و به دنبال آن هستم که مدتی استراحت کنم.

این مربی پرتغالی که به نظر می‌رسد برای آخرین بار روی نیمکت کره جنوبی نشسته بود، در ارزیابی عملکرد این تیم در جام جهانی نیز افزود: به نظرم پایان ما در جام جهانی عادلانه بود.