پائولو بنتو و تیم ملی ایران به ایستگاه پنجم رسیدند!

پائولو بنتو و تیم ملی ایران به ایستگاه پنجم رسیدند!

پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از 2 ساعت دیگر تیم ملی ایران باید در برابر شاگردان پائولو بنتو در تیمم ملی امارات قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 باید در خانه امارات به مصاف این تیم برود و به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه باشد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین بازی خود مقابل قرقیزستان به یک برتری خفیف دست پیدا کردند و حالا امیدوار هستند در مصاف با امارات با ارائه یک بازی جذاب خودشان را در جدول رده‌بندی 6 امتیازی کنند. 

اگرچه امارات یک تیم همیشه بازنده در تقابل با ایران بوده است اما شرایط در مسابقه امشب کاملا متفاوت است و هدایت تیم ملی امارات برعهده پائولو بنتو است. سرمربی پرتغالی که کاملا با فوتبال ایران آشناست و البته کارنامه بسیار خوبی در تقابل‌های خود با یوزهای ایرانی داشته است!

بنتو تاکنون در قامت سرمربی تیم‌های ملی کره جنوبی و امارات 4 مرتبه مقابل ایران قرار گرفته و آمار یک برد، دو مساوی و یک شکست را از خود برجای گذاشته است. ضمن اینکه در این 4 مسابقه تیم‌های تحت هدایت او موفق به زدن 5 گل شده‌اند و البته 4 گل هم دریافت کرده‌اند.

پائولو بنتو تاکنون با پرتغال و کره جنوبی مسافر جام جهانی شده و امیدوار است که این‌بار با تیم ملی امارات رهسپار مهمترین فستیوال فوتبالی جهان شود و سومین بلیت جام جهانی را برای خودش رزرو کند!

9098