حمله اسطوره بارسلونا به فیفا

حمله اسطوره بارسلونا به فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره تیم ملی اروگوئه و باشگاه اتلتیکو مادرید ادعا کرد که فیفا همیشه دشمن اروگوئه بوده و آن‌ها می خواستند این کشور را از جام جهانی 2022 حذف کنند. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل اروگوئه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف غنا رفت و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید، اما نتوانست جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست بیاورد و با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. در این دیدار جنجالی، بازیکنان اروگوئه معتقدند که دو پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده. 

به نقل از سایت گل، سوارز ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه‌ای به خبرنگاران گفت: "پنالتی روی خیمنز و همچنین داروین نونیز کاملاً مشهود بود. کسانی که در فیفا و کمیته داوران کار می‌کنند باید توضیحاتی راجع به این تصمیمات عجیب و غریب بدهند که چرا دو پنالتی کاملاً واضح به نفع ما اعلام نشد. این بهانه نیست، اما ما نمی توانیم ساکت بنشینیم. بعد از بازی خواستم فرزندانم را ببینم، اما افرادی که در فیفا کار می کردند به من چنین اجازه‌ای ندادند، اما قبلاً دیدم که بازیکن فرانسوی همراه با فرزندانش روی نیمکت نشسته بود. فیفا همیشه دشمن اروگوئه بوده."

4416