عکس؛ گریه‌های سوارز پس از حذف ناباورانه اروگوئه از جام جهانی

عکس؛ گریه‌های سوارز پس از حذف ناباورانه اروگوئه از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته آخر از دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داده است که در تازه ترین این اتفاقات، تیم ملی کره جنوبی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی پرتغال را شکست دهد تا تیم ملی اروگوئه علی‌رغم پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ملی غنا از دور رقابت ها کنار برود.

به گزارش فوتبالی، لوییس سوارز و اروگوئه ای ها امید زیادی به صعود داشتند. آن ها موفق شدند در یک بازی دراماتیک پس از آن که پنالتی غنا را مهار کردند، دو گل به ثمر برسانند و برای صعود آماده شوند. اما ناگهان در دقیقه 91 بازی کره جنوبی و پرتغال، کره ای ها گل دوم را به پرتغال زدند و بازی را دو بر یک بردند تا کره جنوبی بالاتر از تیم ملی اروگوئه قرار بگیرد. کره جنوبی و اروگوئه هر دو هم امتیاز شدند و تفاضل گل برابری هم داشتند اما تعداد گل های زده کره جنوبی بیشتر از اروگوئه بود و اروگوئه برای صعود باید یک گل دیگر هم به غنا می زد که نتوانست و در نهایت حذف شد.

لوییس سوارز لحظه ای که فهمید کره جنوبی گل دوم را به پرتغال زده است به شدت بغض کرد و وقتی بازی به پایان رسید و اروگوئه حذف شد، بغض سوارز ترکید و گریه کرد.

1470