عکس؛ دو ستاره رئال مادرید در کنار هم پس از پایان بازی کرواسی - بلژیک

عکس؛ دو ستاره رئال مادرید در کنار هم پس از پایان بازی کرواسی - بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی و تیم ملی بلژیک در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند در این بازی به گل برسند اما این نتیجه منجر به دوم شدن تیم ملی کرواسی در گروه F شد و تیم ملی بلژیک هم سوم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ که کاپیتان تیم ملی کرواسی است، در این بازی عملکرد خوبی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مودریچ با وجود این که 37 سال سن دارد اما همچنان هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که بسیار بعید به نظر می رسد به این زودی ها کسی بتواند به سبک مودریچ بازی کند و جانشین او شود.

ادن هازارد هم کاپیتان تیم ملی بلژیک است که در دقیقه 87 وارد زمین شد و نتوانست تغییری در این بازی ایجاد کند تا بلژیکی ها از تورنمنت کنار بروند. لوکا مودریچ و ادن هازارد پس از سوت پایان بازی در کنار هم قرار گرفتند و بدین تریب شاهد حضور دو بازیکن رئال مادرید در یک قاب بودیم.

البته ادن هازارد بازیکن تاثیر گذاری در رئال مادرید نیست و بیشتر اوقات نیمکت نشین است اما مودریچ از ستاره های مادریدی ها است.

1471