واکنش لواندوفسکی به تقابلی که با مسی داشت

واکنش لواندوفسکی به تقابلی که با مسی داشت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی لهستان را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر شود و بدین ترتیب حریف تیم ملی استرالیا در اولین دور مرحله حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، بازی آرژانتین و لهستان به خاطر تقابل رابرت لواندوفسکی و لیونل مسی بسیار مورد توجه بود و در نهایت این تقابل را یاران لیونل مسی بردند و این آرژانتین بود که لهستان را شکست داد. رابرت لواندوفسکی در این بازی به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و نتوانست مهاجمی باشد که همه او را می شناسند.

رابرت لواندوفسکی پس از پایان بازی درباره تیم آرژانتین گفت:" آرژانتین تیم فوق العاده ای است و قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند."

لواندوفسکی درباره تقابلی که با لیونل مسی در این بازی داشت نیز گفت:" برای این بازی مقابل لیونل مسی مجبور بودم که در امور دفاعی هم شرکت کنم. دوئل جالبی بود. مسی عالی بازی کرد و پس از پایان بازی به سمت او رفتم تا تبریک بگویم."

ستاره لهستانی درباره صعود تیم ملی کشورش به مرحله بعد هم گفت:" نحوه بازی ما مقابل مکزیک در بازی اول و دو گلی که به عربستان زدیم باعث صعود از گروه شد. البته می توانیم در مورد سبک تیم صحبت کنیم و بدانیم که امروز فوتبال خوبی بازی نکردیم. می دانیم چه اشتباهاتی مرتکب شدیم."

1471