عکس؛ ورود لواندوفسکی به ورزشگاه برای اولین بازی در جام جهانی 2022 قطر

عکس؛ ورود لواندوفسکی به ورزشگاه برای اولین بازی در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - در گروه سوم از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 19:30 تیم های ملی لهستان و مکزیک در ورزشگاه راس ابو عبود به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق به کسب سه امتیاز می شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی لهستان یک ستاره ویژه به نام رابرت لواندوفسکی دارد که نگاه ها به طور ویژه ای روی او است. لواندوفسکی در تابستان گذشته باشگاه بایرن مونیخ را ترک کرد و راهی بارسلونا شد. او در بارسلونا در جمع آبی و اناری پوشان عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که در حال حاضر به عنوان آقای گل رقابت های لالیگا راهی جام جهانی شده است و باید دید که در جام جهانی عملکردش به چه شکل خواهد بود.

او وارد ورزشگاه راس ابو عبود شده است تا خود را برای بازی مقابل تیم ملی مکزیک آماده کند. لهستان در بازی سوم خود در دور گروهی باید به مصاف تیم ملی آرژانتین برود و بدین ترتیب شاهد تقابل لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی در این تورنمنت هم خواهیم بود و با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان، آرژانتینی ها دیگر هیچ جایی برای شکست ندارند و مجبورند در بازی مقابل لهستان هم با تمام توان خود به میدان بروند.

1470