بونوچی: دوئل با روبرت لواندوفسکی جذاب بود

بونوچی: دوئل با روبرت لواندوفسکی جذاب بود

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت های اروپا مقابل لهستان به تساوی بدون گل رضایت داد. ایتالیا در گروهش از 3 بازی 5 امتیاز گرفته است و صدر نشین است. اگرچه گرفتن 5 امتیاز از 3 بازی عملکرد خوبی به حساب نمی‌آید اما برای صدرنشین شدن آتزوری‌ها کافی بوده است. لئوناردو بونوچی از عملکرد دفاعی تیم ملی ایتالیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک ملی پوش یوونتوس، پس از بازی در گفتگو با Rai Sport گفت:" می توانیم نتیجه را بپذیریم اما گاهی اوقات پاس آخر را از دست می دهیم ، و این همان چیزی است كه به شما اجازه می دهد گل بزنید. روحیه تیم را دوست داشتم ، ما با وجود بد بودن زمین، تلاش کردیم. این بدان معنی است که تیم ایده های مربی  را به خوبی درک کرده است. ما باید به آن ارزش دهیم ، این برای آینده مهم خواهد بود."

تیم ملی ایتالیا توانست در مقابل روبرت لواندوفسکی، یکی از بهترین مهاجمام حال حاضر جهان کلین شیت کند. بونوچی در این باره گفت: "همیشه دوئل با این بازیکنان که برترین های جهان هستند، خوب است. در فاز دفاعی بازی خوبی داشتیم ، می دانستیم که آنها می توانند با ضد حمله و یا بیشترین استفاده از اشتباهات، ما را آزار دهند. چند موقعیت داشتند که آنها را دفع کردیم."

1470