نظر سرمربی لهستان در مورد مقایسه مسی و لواندوفسکی

نظر سرمربی لهستان در مورد مقایسه مسی و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - چساو میخنوویچ سرمربی تیم ملی لهستان در مورد بازی چهارشنبه تیمش مقابل آرژانتین صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، جدال روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی دو ستاره سالهای اخیر فوتبال دنیا باعث شده تا بازی جذابی در پیش باشد. میخنیوویچ در مورد رویارویی دو ستاره لهستانی و آرژانتینی در ترکیب دو تیم صحبت کرد:"وقتی که قرعه کشی انجام شد، کل دنیا انتظار تماشای این دوئل را داشتند و منتظر تماشای آن بودند اما باید یادآوری کنیم که این بازی میان لهستان و آرژانتین خواهد بود نه مسی و لواندوفسکی. هر دو بازیکن فوق العاده هستند اما نمی توانم بگویم که چه کسی بهتر است. این بحثی نیست که در این جا بخواهم در موردش صحبت کنم."

لهستان در کنار مراکش و برزیل تنها تیم هایی هستند که هنوز در جام جهانی گل نخورده اند. میخنوویچ در مورد انسجام دفاعی تیمش نیز صحبت کرد:" از بازیهایی که داشتیم، خیلی خرسند هستم به خصوص در فاز دفاعی خیلی خوب بوده ایم. در چنین تورنمنت هایی انسجام دفاعی خیلی مهم است. مرتکب اشتباهاتی شدیم که خیلی کم بودند. نه فقط دروازه بان بلکه همه بازیکنان ما خوب بوده اند."

یکی از دلایل انسجام دفاعی لهستان به خاطر شزنی دروازه بان این تیم بوده که عملکرد خوبی از خود ارائه داده است و مقابل لهستان نیز یک پنالتی مهار کرد.

4125