عکس؛ خوش و بش مسی و لواندوفسکی پس از سوت پایان

عکس؛ خوش و بش مسی و لواندوفسکی پس از سوت پایان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم ملی لهستان را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و به عنوان تیم صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی به نوعی جدال رابرت لواندوفسکی و لیونل مسی هم بود. اگر چه که نه مسی و نه لواندوفسکی در این بازی گلی به ثمر نرساندند اما عملکرد لیونل مسی و یاران او به مراتب بهتر از عملکرد یاران لواندوفسکی و خود رابرت لواندوفسکی بود.

لیونل مسی اسطوره بارسلونا و فوق ستاره سابق آبی و اناری ها است اما رابرت لواندوفسکی ستاره فعلی بارسلونا است که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسا پیوسته است و عملکرد بسیار خوبی هم در بارسا داشته است به طوری که به عنوان آقای گل لالیگا وارد تعطیلات بازی های ملی به خاطر جام جهانی 2022 قطر شد.

پس از سوت پایان بازی، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی با هم خوش و بش کردند و بدین ترتیب در کنار هم قرار گرفتند. در اواخر بازی آن ها یک برخورد با هم داشتند و به نظر می رسید که مشکلی میان این دو ایجاد شد اما در انتهای بازی کاپیتان های هر دو تیم صعود کرده با هم خوش و بش کردند.

1470