کدام دروازه‌بان‌ها بیشترین سیو را در جام جهانی 2022 قطر داشته‌اند؟(عکس)

کدام دروازه‌بان‌ها بیشترین سیو را در جام جهانی 2022 قطر داشته‌اند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی لهستان را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و به عنوان تیم صدرنشین گروه C راهی مرحله حذفی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی شزنی دروازه بان تیم ملی لهستان عملکرد بسیار خیره کننده ای داشت. او پنالتی لیونل مسی را مهار کرد و بار ها روی صحنه های مختلف مانع از گل شدن شوت های در چهارچوب بازیکنان آرژانتینی شد.

اکنون شزنی با این بازی درخشان تبدیل به دروازه بانی شده که بیشترین سیو را در جام جهانی 2022 قطر داشته است. شزنی به تعداد 18 سیو رسیده و از رکورد دروازه بان عربستان عبور کرده است. دروازه بان تیم ملی صربستان هم در رده سوم این لیست قرار گرفته است. شزنی همچنان شانس این را دارد که در جام جهانی 2022 قطر رکورد خود را ارتقا دهد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که تیم هایی که در حالت تدافعی بازی می کنند، دروازه بان های آن ها شانس بالایی برای تبدیل شدن به دروازه بانی که بیشترین سیو را داشته، دارند و بدین ترتیب تیم هایی که روی کاغذ ضعیف تر هستند، دروازه بان های آن ها صدرنشین این گونه از لیست ها می شوند.

1471