واکنش شزنی به مهار پنالتی لیونل مسی

واکنش شزنی به مهار پنالتی لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی آرژانتین و تیم ملی لهستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی آرژانتین با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند و توانست به عنوان تیم صدرنشین جدول گروه C راهی دور حذفی رقابت ها شود و اکنون آرژانتینی ها قرار است در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی استرالیا روبرو شوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی یک فرصت ایده آل برای گلزنی از روی نقطه پنالتی داشت اما نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند چرا که شزنی دروازه بان تیم ملی لهستان با یک شیرجه یکدست دیدنی موفق شد شوت لیونل مسی را بگیرد و بدین ترتیب پنالتی مسی به گل تبدیل نشود و راه به جایی نبرد.

شزنی پس از بازی درباره مهار پنالتی لیونل مسی گفت:" برای مهار پنالتی لازم است کارهایی انجام دهید اما برای مهار پنالتی لیونل مسی به کمی شانس هم نیاز دارید."

دروازه بان تیم ملی لهستان که در نیمه اول بازی مقابل آرژانتین عملکرد بسیار خوبی داشت، درباره صعود تیم ملی لهستان به مرحله حذفی گفت:" در این رقابت ها دو بار خوش شانس بوده ام. لحظه بزرگی برای دوران ورزشی هر بازیکن است. جام جهانی در قله قرار دارد و این صعود واقعا خاص است.  برای بازی با فرانسه باید کارهای بیشتری انجام دهیم. ما می دانستیم امشب یک تساوی برای صعود کافی است و رویکرد ما کمی عجیب بود."

1471