واکنش مربی سابق خرید جدید بارسلونا به سیگار کشیدن او

واکنش مربی سابق خرید جدید بارسلونا به سیگار کشیدن او

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر، سیگار کشیدن های شزنی و حاشیه هایی که در این مورد داشته است، در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، پس از مصدومیت مارک آندره تراشتگن، شزنی به طور رسمی به دنیای فوتبال برگشت و با بستن قراردادی با آبی و اناری پوشان، به بارسلونا پیوست. شزنی در حال حاضر 34 سال سن دارد. او قبلا در آرسنال به طور علنی در رختکن این تیم سیگار کشیده بود. رسانه ها گفته اند که او هنوز هم سیگار می کشد و این کار را به طور کامل ترک نکرده است.

ویکتور سانچز لادو در تیم ملی لهستان با شزنی کار کرده است. او عضوی از کادر فنی تیم ملی لهستان بوده است و در حال حاضر در فوتبال امارات کار می کند. ویکتور سانچز لادو درباره شرایط شزنی و سیگار کشیدن های او در گفت و گو با روزنامه مارکا گفت:" از نظر من مشکلی درباره این قضیه وجود ندارد و این مسئله طبیعی است. او هم مثل هر انسان دیگری می تواند درباره این مسئله تصمیم گیری کند. شزنی یک نوجوان نوزده ساله نیست که نداند چه کاری درست است و چه کاری غلط است. از نظر من این کار او نگران کننده نیست. بازیکنان فوتبال هم مثل بقیه آدم ها اخلاق های خوب و اخلاق های بدی دارند."

1470