واکنش مدیر بایرن مونیخ به شایعات در مورد رونالدو و کین

واکنش مدیر بایرن مونیخ به شایعات در مورد رونالدو و کین

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ احتمال جذب رایگان کریستیانو رونالدو را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، اولیور کان همان طور که در تابستان هم اعلام کرده بود، احتمال جذب بازیکن پرتغالی توسط بایرن را رد کرد. رونالدو پس از اتمام با منچستریونایتد به بازیکن ازاد تبدیل شده اما باواریایی ها تمایلی به جذب وی ندارند. کان در تابستان نیز رونالدو را یکی از بزرگترین بازیکنان دانسته بود اما اعلام کرده بود که این بازیکن در فلسفه های بایرن مونیخ جایی ندارد.

کان در مصاحبه با اسکای اسپورت بیان کرد:" احتمال جذب رونالدو را رد می کنم. این گزینه را مد نظر قرار دادیم و همه کریستیانو را دوست داریم اما استراتژی ما متفاوت است. ما فلسفه و تفکرات مشخصی را داریم و ترکیب خود را بر همان مبنا می چینیم."

کان از سویی به شایعات در مورد تمیال بایرن مونیخ به جذب کری هین نیز واکنش نشان داد. باواریایی ها در جستجوی جایگزینی برای لواندوفسکی هستند و گفته می شود که در تابستان بعدی حاضرند تا برای خرید مهاجم تیم ملی انگلیس 100 میلیون یورو بپردازند. کین تا 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و به همین خاطر خرید وی در تابستان بعدی مشکل نیست. کان در این باره بیان کرد:" هری کین بازیکن بسیار خوبی است اما بازیکنان خوب زیاد دیگری هم وجود دارند. با بازیکنان زیادی در تعامل هستیم. خوب نیست که در مورد بازیکنانی صحبت کنیم که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند."

4125