واکنش نامناسب اولیور کان به خبر اخراجش از بایرن مونیخ

واکنش نامناسب اولیور کان به خبر اخراجش از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هربرت هاینر رییس باشگاه بایرن مونیخ فاش کرد که اولیور کان اصلاً واکنش مناسبی به خبر اخراجش از این باشگاه نشان نداده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی دراماتیک بایرن مونیخ در بوندس لیگا و توقف غیرمنتظره دورتموند مقابل ماینتس، یورو اسپورت، کیکر و بیلد گزارش دادند که بعد از بالا بردن جام قهرمانی توسط مردان باواریا، حسن صالیحمیدزیچ و اولیور کان، شغل خود را در بایرن مونیخ از دست دادند و حالا تایید شد که کریستین دریزن قرار است جانشین کان شود. 

هاینر به خبرنگاران گفت: "عادلانه است که بگوییم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم، مخصوصاً در نیم فصل دوم. با چیزهایی که ذهنمان می‌گذشت، با مدیران ورزشی و دیگر رییس‌ها صحبت کردیم که در آینده چه کارهایی باید انجام دهیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که راه‌مان را از اولیور کان و حسن صالیحمیدزیچ جدا کنیم. ما ژان کریستین دریزن را به عنوان جانشین کان برگزیدیم و از این بابت بسیار خوشحالم. هنوز به دنبال جانشینی برای پست مدیر ورزشی هستیم، اما نمی خواهم نامی از گزینه‌هایمان ببرم."

"متاسفانه، اولیور کان در هنگام شنیدن خبر اخراجش، رفتار مناسبی نداشت. او خیلی احساساتی شد و ما نتوانستیم دوستانه، قراردادش را فسخ کنیم. روز جمعه تصمیم گرفتیم تا اولیور کان را اخراج کنیم و به همین خاطر، او به کلن سفر نکرد."

4416