سبقت امباپه از تیری آنری در دومین حضورش در جام جهانی

سبقت امباپه از تیری آنری در دومین حضورش در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی دانمارک را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و صعود خود به دور حذفی بازی ها را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هر دو گل تیم ملی فرانسه را کیلیان امباپه به ثمر رساند و بدین ترتیب عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت. کیلیان امباپه موفق شد با این دو گلی که زد، از رکورد تیری آنری در تیم ملی فرانسه عبور کند. در واقع تیری آنری در تیم ملی فرانسه در 4 دوره حضورش در جام جهانی موفق شده بود 6 گل به ثمر برساند. اکنون کیلیان امباپه در دومین حضورش در بازی های جام جهانی به تعداد 7 گل رسیده است و از تیری آنری سبقت گرفته است.

کیلیان امباپه در جام جهانی 2018 روسیه که تیم ملی فرانسه توانست قهرمان شود، 4 گل به ثمر رسانده بود. اکنون امباپه در جام جهانی 2022 قطر تا به اینجای کار 3 گل زده است. امباپه یک گل به تیم ملی استرالیا زد و اکنون دو گل هم به تیم ملی دانمارک زد و بدین ترتیب تعداد گل های خود را افزایش داد.

باید دید که اوضاع برای امباپه در این دوره از رقابت های جام جهانی به چه شکل پیش می رود. فرانسوی ها به دنبال تکرار قهرمانی خود در جام جهانی هستند.

1471