تحت تاثیر قرار گرفتن اسطوره فرانسه از کیلیان امباپه

تحت تاثیر قرار گرفتن اسطوره فرانسه از کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن بعد از زدن سیصدمین گل دوران حرفه ای خود، مورد تمجید و تحسین تیری آنری اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار فرانسه مقابل جبل الطارق، خروس ها موفق شدند با حساب چهارده بر صفر حریف خود را تحقیر کنند و به بزرگ ترین پیروزی در تاریخ رقابت های مقدماتی یورو دست پیدا کنند. کیلیان امباپه در این بازی هت تریک کرد و توانست به رکورد 300 گل زده دست پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، امباپه در حال حاضر 46 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و حالا فقط تیری آنری با 51 و الیویه ژیرو با 56 گل را بالاتر از خودش می بیند. آنری درباره درباره امباپه گفت: "واقعا خارق العاده است. مشکل امباپه این است که خیلی خوب است! وقتی شما خیلی خوب کار می کنید، مردم معمولا به موقعیت های از دست رفته شما نگاه می کنند. ما توقعات زیادی از او داریم، اما هیچ وقت فکر نمی کردیم در این اندازه بدرخشد. بدون شوخی، خیلی خوشحالم که او فرانسوی است. او حالا 300 گل زده و می تواند به رکوردهای بیشتری دست پیدا کند. من هیچ محدودیتی در مقابل توانایی های امباپه نمی بینم."

4416