سوژه شدن دویدن عجیب و غریب مدافع رئال مادرید مقابل ژاپن(عکس)

سوژه شدن دویدن عجیب و غریب مدافع رئال مادرید مقابل ژاپن(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان روز گذشته در بازی مقابل تیم ملی ژاپن نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و در نهایت بازی را با نتیجه 1 بر 2 واگذار کرد و آلمانی ها یک شروع ضعیف در جام جهانی 2022 قطر داشتند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آنتونیو رودیگر، مدافع باشگاه رئال مادرید در ترکیب تیم ملی آلمان حضور داشت اما او هم نتوانست مانع از گل خوردن تیمش شود. آنتونیو رودیگر که همواره به نوع خاص دویدن خود روی کورس ها مشهور بوده است، اکنون دوباره در جام جهانی قطر به همان شکل دوید و سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

آنتونیو رودیگر روی کورس ها و وقتی که می خواهد سرعت بگیرد تا از بازیکن حریف عقب نماند، گام های خود را بسیار بلند تر از حد معمول بر می دارد و این قضیه باعث می شود تا فرم دویدنش تغییر کند و جلب توجه کند.

رودیگر در این بازی روی کورس با بازیکن ژاپنی توانست به شکلی عمل کند که مانع از رسیدن او به توپ شود و بدین ترتیب به خوبی با پوشش دادن بازیکن حریف باعث بیرون رفتن توپ شد.

آنتونیو رودیگر در تابستان گذشته به رئال مادرید اضافه شد اما در نیم فصلی که گذشته، در ترکیب رئال مادرید جایگاه ثابتی نداشته است.

1470