رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای مدافع بایرن مونیخ

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای مدافع بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین پاوارد مدافع فرانسوی در حالی در جام جهانی حضور پیدا می کند که قصد ترک بایرن مونیخ را دارد.

به گزارش فوتبالی، پاوارد تا 2024 با بایرن قرارداد دارد و برنامه ای برای تمدید  قراردادش ندارد. در حال حاضر نزدیکان وی با رئال مادرید و بارسلونا صحبت کرده اند. هر دو باشگاه می توانند با قیمتی معقول این مدافع راست با تجربه را به خدمت بگیرد.

پاوارد شروع فصل خوبی در بایرن نداشته چرا که با ناگلسمن اختلافاتی داشته و حتی بحث جدا شدنش از باواریایی ها در زمستان وجود دارد. در این شرایط رئال مادرید و بارسلونا می توانند از فرصت استفاده کنند و این بازیکن را با قیمتی معقول به خدمت بگیرند.

پاوارد مدافع راستی است که در سن 26 سالگی همچنان می تواند سالها در بالاترین سطح بازی کند و با تجربه حضور در بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه بازیکنی است که به خوبی می تواند تا سالهای زیادی بدرخشد و طبیعی است که چه رئال و چه بارسا به سراغش بروند به خصوص اگر قیمت درخواستی بایرن برای خریدنش زیاد بالا نباشد.

بالا رفتن سن کارواخال و لوکاس وازکز باعث شده تا رئال مادرید به شدت به دنبال خرید در پست دفاع راست باشد که پاوارد می تواند گزینه مناسبی باشد. از سویی بارسا نیز به دنبال جایگزین برای بیرین است که قراردادی کوتاه مدت دارد و ماندنش در نیوکمپ چندان قطعی نیست.

4125