دو مدافع راستی که بارسلونا برای تابستان آینده در نظر دارد

دو مدافع راستی که بارسلونا برای تابستان آینده در نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پست مدافع راست بدون شک یک پست حیاتی برای بارسلونا است چرا که آبی و اناری ها در حال حاضر در این پست دچار ضعف شده اند و همین قضیه موجب می شود تا برای جذب بازیکن برای پست مدافع راست در تابستان آینده اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان گذشته هکتور بیرین را به خدمت گرفت اما به نظر می رسد که شرایط برای بیرین در بارسلونا آن طور که باید و شاید پیش نرفته است و این مدافع راست نتوانسته است رضایت ژاوی هرناندز و همچنین هواداران بارسلونا را به دست بیاورد و به این ترتیب اکنون بارسا می خواهد گزینه های جدیدی را برای پست مدافع راست خود در نظر بگیرد.

به گفته خاوی میگل، روزنامه نگار اسپانیایی، بارسلونا در حال حاضر خوان فویت و بنجامین پاوارد را برای پست مدافع راست خود در نظر گرفته است.

خوان فویت در حال حاضر تا سال 2026 با ویارئال قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او 50 میلیون یورو است و همین قضیه جذب او را برای آبی و اناری ها دشوار می سازد. او در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر حضور داشت و مدال قهرمانی گرفت.

اما بنجامین پاوارد فعلا قصد ندارد که قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید کند و به این ترتیب در تابستان آینده در دسترس بارسلونا خواهد بود و باید دید که به نیوکمپ می آید یا نه. مشکل اصلی این بازیکن این است که او دوست دارد یک مدافع وسط باشد نه یک مدافع راست.

1471