3 گلزن اسپانیا در بازی دوستانه پیش از جام جهانی چند ساله هستند؟

3 گلزن اسپانیا در بازی دوستانه پیش از جام جهانی چند ساله هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا دو روز دیگر شروع می شود و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم به مقام قهرمانی می رسد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا از تیم هایی است که همیشه در تورنمنت ها به عنوان یک مدعی پا به رقابت ها می گذارد و شاگردان لوییز انریکه در بازی های جام جهانی 2022 قطر هم بدون شک به دنبال قهرمانی هستند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع بازی های جام جهانی به مصاف تیم ملی اردن رفت و در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود به پایان برساند. گلزنان تیم ملی اسپانیا در این بازی گاوی، آنسو فاتی و ویلیامز بودند. هر سه‌ی این بازیکنان زیر 21 سال دارند و این قضیه برای تیم ملی اسپانیا بسیار امیدوار کننده است.

در واقع گاوی 18 ساله است و ویلیامز و آنسو فاتی 20 ساله هستند و در این سن کم توانسته اند به تیم ملی اسپانیا راه پیدا کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی با تیم های کاستاریکا، آلمان و ژاپن همگروه شده است و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت چرا که گروهش گروه چندان آسانی نیست.

1470