انریکه: آنسو فاتی بی نظیر است؛ آمار راموس دست‌نیافتنی است

انریکه: آنسو فاتی بی نظیر است؛ آمار راموس دست‌نیافتنی است

خبرگزاری فوتبالی - اسپانیا پس از تساوی مقابل آلمان و پیروزی مقابل اوکراین صدرنشین گروهش در لیگ ملت های اروپا شد. انریکه سعی کرد که از فرصت این مسابقات نهایت بهره را ببرد و با چهره های جدید فوتبال اسپانیا آشنا شود.

به گزارش فوتبالی، انریکه در مورد شرایط تیم ملی اسپانیا و پیروزی مقابل اوکراین گفت:" شب خوبی بود. صدرنشین شدیم و از اولین لحظه تیم برتر میدان بودیم اما باید منتظر بازیهای اکتبر باشیم تا در جدول شرایط خود را تثبیت کنیم."

وی در مورد بازیکنان مختلف و درخشش چهره هایی نظیر فاتی و راموس هم صحبت کرد:" آنسو فاتی شاد بازی کرد و انگیزه بالایی داشت. او فقط 17 سال سن دارد و باید پخته تر شود اما این که در دومین بازی ملی خود همه کار انجام می دهد بی نظیر است. او با تلاش و تواضع ظاهر می شود. با ریتم بسیار خوبی تمرین کرده است و خوشحالم که با شادی و نشاط به خانه می رود. سرجیو راموس هم یک برنده است و آمارش برای هر بازیکنی دست نیافتنی است. انگیزه بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین های دنیا در پست خودش است و به همین خاطر همیشه و در دوران همه مربیان بازی کرده است. بازیکنان چند پسته ای نظیر تیاگو را داریم که می توانند در پست های مختلف بازی کنند. درهای تیم ملی به روی همه بازیکنانی که خوب کار کنند، باز است."

وی در مورد ابتلای آداما ترائوره به کرونا بیان کرد:"لیست بعدی بر مبنای عملکرد بازیکنان در تیم های باشگاهی است. شاید همین لیست را داشته باشیم اما 10 نفر یا بیشتر هم هستند که می توانند در لیست باشند. آداما هم ممکن است برگردد." و در مورد مصدومیت سرجیو رگیون هم صحبت کرد:" او با انگیزه و آرامش بازی کرد و امیدواریم در آزمایش ها مشخص شود که مشکلش جدی نیست."

4125