مقایسه جدول لالیگا در این فصل با فصل قبل(عکس)

مقایسه جدول لالیگا در این فصل با فصل قبل(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر در آستانه شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر هستیم و بازی های باشگاهی به طور کامل تعطیل شده اند و پس از رقابت های جام جهانی دوباره از سر گرفته خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، لالیگا به عنوان یکی از جذاب ترین لیگ های باشگاهی در کل دنیا در حال حاضر در این فصل هم دوباره تبدیل به یک آوردگاه برای رقابت رئال مادرید و بارسلونا شده است، چیزی که در فصل قبل از بین رفته بود و این رئال مادرید بود که توانست قهرمان شود و بارسلونا به واسطه عملکرد ضعیف خود فاصله زیادی از رئال مادرید گرفته بود.

در فصل قبل تا همین مقطع، یعنی پس از هفته چهاردهم لالیگا، رئال مادرید با 33 امتیاز صدرنشین رقابت های لالیگا بود و سویا با 29 امتیاز دوم بود و سوسیداد هم با سویا هم امتیاز بود. در آن زمان اصلا خبری از بارسلونا در میان 6 تیم بالای جدول نبود.

اما در این فصل اوضاع کاملا متفاوت است و بارسلونا در حال حاضر با 37 امتیاز صدرنشین جدول لالیگا است که این قضیه نشان می دهد که عملکرد بارسلونا در لالیگا این فصل بسیار خوب بوده است. از سوی دیگر رئال مادرید در حال حاضر با 35 امتیاز دوم است. رئال مادرید از فصل قبل خود 2 امتیاز بیشتر گرفته است اما با این حال در رده دوم قرار دارد.

1470