در میان بازیکنان حاضر در جام جهانی چه کسی آقای گل جام جهانی است؟

در میان بازیکنان حاضر در جام جهانی چه کسی آقای گل جام جهانی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - روز های زیادی تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 در قطر باقی نمانده است و بدین ترتیب نگاه ها در جهان فوتبال به طور ویژه ای روی این بازی ها و آمار و ارقامی که وجود دارد متمرکز شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته هایی که همواره در تمامی تورنمنت ها مورد توجه قرار می گیرد، مسئله آقای گلی است. اینکه در بازی های مهمی مثل جام جهانی چه کسی قرار است آقای گل رقابت ها شود و بیشترین گل را از بین همه بازیکنان به ثمر برساند.

اگر بخواهیم تعداد گل های زده بازیکنان حال حاضر در جام جهانی 2022 قطر را در ادوار پیشین جام جهانی با هم مقایسه کنیم، می بینیم که توماس مولر در حال حاضر آقای گل جام جهانی در میان کسانی است که در قطر 2022 حضور دارند.

توماس مولر تاکنون 10 گل در دوره های قبلی جام جهانی زده است. پس از توماس مولر، کریستیانو رونالدو قرار می گیرد که 7 گل به ثمر رسانده است. لوییس سوارز هم مثل رونالدو 7 گله است.

هری کین 6 گل و نیمار جونیور هم تاکنون در جام های جهانی 6 گل به ثمر رسانده است و بدین ترتیب اکنون باید دید که در جام جهانی 2022 قطر کدام بازیکن می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند و آقای گل شود.

1471