4 رکورد ویژه که ممکن است در جام جهانی 2022 قطر شکسته شوند

4 رکورد ویژه که ممکن است در جام جهانی 2022 قطر شکسته شوند

پایگاه خبری فوتبالی - حدود 5 روز تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و بدین ترتیب ستاره های دنیای فوتبال به طور کامل روی این بازی ها متمرکز شده اند و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، در جام جهانی رکورد های ویژه ای وجود دارد که در ادوار گذشته به ثبت رسیده اند و اکنون در این دوره از بازی ها هم مثل تمامی دوره های دیگر، فرصت هایی برای ثبت رکورد های جدید با شکستن رکورد های قبلی وجود دارد. در ادامه 4 مورد از این رکورد ها را که ممکن است در جام جهانی 2022 قطر شکسته شوند، بیان می کنیم.

لوتار ماتئوس با انجام 25 بازی در جام جهانی رکورد دار تعداد بازی در این تورنمنت است و اکنون لیونل مسی این فرصت را دارد که این رکورد را به نام خود ثبت کند. مسی تاکنون 19 بازی در جام جهانی انجام داده است.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر قرار است پنجمین جام جهانی خود را تجربه کند و این فرصت را دارد که با گلزنی در این جام جهانی تبدیل به اولین بازیکنی شود که در 5 جام جهانی مختلف گلزنی کرده است.

هری کین و توماس مولر اگر بتوانند در این جام جهانی آقای گل شوند تبدیل به بازیکنانی می شوند که دو بار فاتح کفش طلای جام جهانی شده اند.

لیونل مسی و لوکا مودریچ هم اگر بتوانند بهترین بازیکن تورنمنت شوند و توپ طلای جام جهانی را به دست بیاورند، تبدیل به بازیکنانی می شوند که دو بار فاتح توپ طلای جام جهانی شده اند.

1471