توماس مولر: کریستیانو رونالدو یک پدیده فوق العاده است

توماس مولر: کریستیانو رونالدو یک پدیده فوق العاده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ به تعریف و تمجید از فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخت و او را یک پدیده خواند.

به گزارش وبسایت نود، مولر اعتقاد دارد که رونالدو توانایی بسیار بالایی در سر زنی و کار های تکنیکی دارد.

به نقل از Fourfourtwo، کریستیانو رونالدو در سه بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و اتلیتکو مادرید موفق به زدن 8 گل (دو هت‌تریک) شده است که آمار بسیار خوبی برای اوست. توماس مولر در مرحله یک چهارم نهایی با یاران رونالدو دیدار کرد که در پایان با نتیجه 6-3 شکست خوردند. پنج گل از 6 گل رئال مادرید را رونالدو به ثمر رساند. مولر طی مصاحبه ای در مورد او گفت:

همه می دانیم که او در ظاهر و نمایش داخل زمین خارق العاده است. پس او یک پدیده محسوب می شود. شما نمی توانید این تعداد گلی که رونالدو در سال های اخیر زده است را بدون کار و تلاش زیاد به ثمر برسانید. او فیزیک بدنی وحشتناک و کیفیت بازی فوق العاده ای دارد. اما چیزی که من را تحت تاثیر قرار می دهد قدرت سر زنی اوست. بعضی اوقات این فاکتور در او نادیده گرفته می شود. او تکنیک خوبی دارد، اما قدرت سر زنی شگفت آوری هم دارد. اگر شما به لیونل مسی و رونالدو نگاه کنید، متوجه می شوید که سطح بازی آن ها بالاتر از بقیه است.

رونالدو در این فصل موفق به ثبت 35 گل در تمامی رقابت ها شده است. این در حالیست که او در 6 فصل قبلی در مجموع بالای 50 گل در هر فصل به ثمر می رساند.

4416