اولتیماتوم جدی مس رفسنجان به منشا

اولتیماتوم جدی مس رفسنجان به منشا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بهترین گل‌زن فصل گذشته لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی از مس رفسنجان جدا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،ظاهرا کفش طلا قرار نیست برای ستاره‌های فوتبال ایران خوش‌یمن باشد، سجاد شهباززاده بعد از تبدیل شدن به آقای گل فوتبال ایران دچار افت شد و این سرنوشت را شیخ دیاباته و چند بازیکن دیگر هم تجربه کردند و حالا به نظر می‌رسد مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان نیز به این سرنوشت دچار شده است.

گادوین منشا فصل گذشته توانست با 14 گل زده آقای گل مسابقات لیگ برتر شده و کفش طلای این مسابقات را به خود اختصاص دهد، بازیکنی که فصل گذشته گلزن شماره یک فوتبال ایران بود و در تابستان باشگاه‌ها بر سر خریدش دعوا داشتند، حالا به جایی رسیده که جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

منشا نه تنها هنوز نتوانسته در این فصل گلی برای تیمش به ثمر برساند بلکه دو پنالتی هم از دست داده تا سرمربی مس رفسنجان، به شکل جدی به او اولتیماتوم دهد.

محمد ربیعی که با یکی از رسانه‌ها درباره وضعیت گادوین منشا صحبت کرده، گفته است:" من سعی کرده‌ام با منشا صحبت‌های زیادی داشته باشم و شرایط روحی او را بهبود ببخشم. امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا نیم‌فصل منشا بتواند خودش را به سطحی که همه از او انتظار دارند برساند، اگر او نتواند شرایطش را بهبود ببخشد آن وقت مجبوریم در مورد این بازیکن تصمیم دیگری بگیریم."

باید منتظر ماند و دید این مهاجم اهل نیجریه در فرصت باقی‌مانده قادر خواهد بود رضایت کادرفنی مس رفسنجان را جلب کند یا به درب خروج باشگاه نزدیک خواهد شد.

7655