ربیعی: سهرابیان به گادوین منشا سالتو زد/ داوران در دو بازی ما اشتباهات تاثیرگذار داشتند

ربیعی: سهرابیان به گادوین منشا سالتو زد/ داوران در دو بازی ما اشتباهات تاثیرگذار داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: برجسته ترین بخش بازی برای ما نظم و استراتژی بود که بچه‌ها آن را کامل انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل دیدار مس رفسنجان مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم اولین جلسه خبری را در شهر رفسنجان و کنار دوستان خوبم که بیش از هزار روز است در کنار آنها هستم. به استاد خودم امیر قلعه نویی، کادرفنی و محترمش خسته نباشید می‌گویم. برجسته ترین بخش بازی برای ما نظم و استراتژی بود که بچه‌ها آن را کامل انجام دادند.

وی ادامه داد:‌ جزو معدود بازی‌هایی بود که برنامه فنی زیادی به بچه‌ها داده بودم که حس می‌کردم برخی از آنها را با نوسان انجام بدهد اما چنین چیزی ندیدم و بچه‌ها در کل نود دقیقه نقشه‌ها و نظم را به خوبی جلو بردند. اصلا به تیم گل گهر سیرجان فرصت ندادیم و سعی کردیم بازی را اداره کرده و موقعیت‌های متعددی ایجاد کنیم. یک توپ را به تیر و یک موقعیت هم در حالت گل خالی بیرون زدیم. یک تا دو فرصت هم فروزان به خوبی گرفت.

سرمربی مس رفسنجان درباره داوری این بازی، پاسخ داد: هفته گذشته به‌خاطر گذشته‌ای که در دیدارهای من و قضاوت‌های حمید حاج ملک رخ داد، درباره داوری گلایه‌های احساسی داشتم. حالا هر چه بگویم، می‌گویند ربیعی بعد از هر مسابقه از داوری شکایت می‌کند. هفته گذشته کارشناسان دیدند پنالتی نساجی مقابل ما درست نبود و گل صد در صد مس مردود اعلام شد. نتیجه آن مسابقه می‌توانست 2 بر صفر شود اما دو امتیاز از دست دادیم. امروز هم به آن صحنه هندی که اعتراض کردیم کاری ندارم و فقط می‌گویم در دقیقه 59 روی کرنری که ما زدیم، باید بگویم آرمین سهرابیان به گادوین منشا سالتو زد.  در صحنه دوم هم هند گرفته نشد. این صحنه‌ها خیلی حساس و بازی‌هی لیگ خیلی به هم نزدیک است.

ربیعی تصریح کرد: همین نکات ریز می‌تواند تکلیف تیم‌ها و نتایج را مشخص کند. این موضوع را به خداداد افشاریان و کمیته داوران واگذار می‌کنیم، اما اگر حق مس در این بازی خورده شده، باید بگویم داوران در دو مسابقه اشتباه تأثیرگذار داشته‌اند. این شکایت‌ها از داوری و صحنه‌هایی که من مثال زدم به هیچ وجه از تلاش، کوشش و بازی بسیار خوب گل‌گهر کم نمی‌کند. کاری به این باشگاه نداریم. قلعه‌نویی و باشگاه هم‌استانی گل‌گهر که می‌توانیم چنین دربی زیبایی داشته باشیم، برای من قابل احترام است و من فقط از حق تیم خودم دفاع می‌کنم. در دو بازی متوالی داور اشتباه تاثیرگذار در نتیجه داشته که من قضاوتی ندارم زیرا از نظر من پنالتی است. کارشناسان باید ببینند و نظر بدهند.

وی درباره دو مهاجمه بازی کردن مس رفسنجان در فصل جدید و اینکه آیا این روش در تیمش شکل گرفته است، توضیح داد:‌ در این مورد کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند اما روشی که ما بازی می‌کنیم مقداری نسبت به روش های دیگر جدیدتر است. نزدیک به سه سال است با سیستم سه دفاعه کارمان را جلو می‌بریم. در هر دو بازی مقابل نساجی و گل گهر تیم خوبی بودیم که موقعیت‌های بیشتری ایجاد  کردیم. اکنون هم اگر می‌بینید منشا و شیمبا در زمین حضور دارند باید بگویم با سه مهاجم بازی می‌کنیم اما در جریان بازی آن را تغییر می دهیم و بچه‌ها کم کم به آمادگی می‌رسند. اگر بتوانیم در بازی‌های متوالی طبق سیستمی که مدنظر من است بازی کنیم به ارتقای کیفی بهتری هم می‌رسیم. از نحوه اجرای بچه‌ها تا این هفته راضی هستم.

سرمربی مس رفسنجان  در خصوص حضور دستیار اسکوچیچ در ورزشگاه شهدای صنعت مس در بازی این تیم با گل گهر، عنوان کرد: از گروه فنی تیم ملی که به رفسنجان آمد تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد برای آنها بازی این دو تیم و بازیکنانشان حائز اهمیت بوده است. این خوب است و از کادرفنی تیم ملی می‌خواهم با دقت بیشتری بازی‌ها را ببینند اما بهترین اتفاقی که سال گذشته برای ما پس از بازی با پیکان رخ داد این بود که برای اولین بار یک بازیکن مس رفسنجان یعنی مهدی حسینی به تیم ملی دعوت شد.  او تلاش خوبی کرده و برمدار نظم تاکتیکی ما بازی می‌کند. پسر بسیار خوب، باشخصیت و جانفزایی است. یعنی در زمین با تمام وجودش کار می‌کند.

ربیعی افزود: در کنار آن به نظر من امروز خیلی بازیکنان خوب دیگری داشتیم. خط دفاعی ما یعنی رامتین سلیمان زاده، شاهین توکلی و به ویژه در نیمه دوم جفرسون بی‌نقص بازی کردند. میثم تیموری و حسن جعفری در کناره‌ها، محسن آذرباد و فرشید باقری در مرکز و منشا و شیمبا در خط حمله همگی روی مدار نظم کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. بسیار خوشحالم دو جوان خیلی خوب ما یعنی امید لطیفی و هومن ربیع زاده نیز وقتی همراه با فراز امامعلی به بازی آمدند، بسیار عملکرد خوبی داشتند.  تکلیف این بچه‌ها با تیم مشخص است.  آنها بسیار باشخصیت و خوب هستند. کمتر مورد حاشیه ای و انضباطی داریم.  بچه‌ها کارشان را انجام می‌دهند و هرکسی بخواهد دور از ما تیم مس را قضاوت کند مشخص است تیم در مسیر رشد و هویت قرار دارد.  از مدیران باشگاه به این دلیل تشکر می‌کنم. چهار سال است در رفسنجان حضور دارم و امیدوارم یک روزی مردم این شهر حضور در آسیا را جشن بگیرند. لیاقت این تیم و مردم همین است.

وی درباره دلیل بیرون ماندن مهرداد رضایی از فهرست مس، پاسخ داد: در این خصوص حیدر رضایی، سرپرست تیم روز گذشته توضیحات کاملی داد و من دیگر نباید درموردش صحبت کنم.

1470