عکس؛ خوشحالی بامزه گواردیولا رو به دوربین پس از گل هالند

عکس؛ خوشحالی بامزه گواردیولا رو به دوربین پس از گل هالند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر یک فولام را شکست دهد و بدین ترتیب در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی شاگردان پپ گواردیولا برای کسب پیروزی سختی زیادی کشیدند و در واقع فشار در طول بازی روی آن ها زیاد بود. منچسترسیتی در دقیقه 26 این بازی با پنالتی اخراج ژائو کانسلو 10 نفره شد و بدین ترتیب کار برای سیتیزن ها دشوار شد.

در این بازی گل پیروزی بخش منچستر سیتی را ارلینگ هالند در دقیقه 95 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در واقع این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک رو به پایان بود که ارلینگ هالند در دقیقه 95 این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نتیجه بازی را دو بر یک به سود منچسترسیتی تغییر داد.

پپ گواردیولا پس از گلی که ارلینگ هالند به ثمر رساند رو به دوربین یک خوشحالی ویژه از خودش نشان داد و در حالی که یک بطری آب در دست داشت، فریاد خوشحالی سر داد. تیم گواردیولا اکنون با این پیروزی بالاتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. البته منچسترسیتی یک بازی بیشتر از آرسنال دارد.

1470