هالند یا مسی؟ بهترین بازیکن از نظر گواردیولا کیست؟

هالند یا مسی؟ بهترین بازیکن از نظر گواردیولا کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی امشب در خانه خود میزبان برایتون بود و موفق شد با دو گل ارلینگ هالند و یک گل کوی دی‌بروینه حریفش را 3-1 شکست دهد.

گواردیولا پس از پایان بازی گفت: "برایتون تصمیم گرفته بود برای هر بازیکن ما یک بازیکن مامور کند و با بازی فیزیکی جلوی حرکات ما را سد کند. خیلی خوشحالم که گل سوم را به آن زیبایی زدیم و نشان دادیم چه تیم باکیفیتی داریم. قبول دارم که کمی به مشکل برخوردیم. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های اخیر ما بود. اما کسب این سه امتیاز بعد از شکست در آنفیلد خیلی شیرین و مهم بود. برایتون وقتی توپ را بدست می‌آورد خیلی باکیفیت کار می‌کند. آنها تیم خیلی خوبی هستند. از آن بازی‌ها بود که می‌دانستیم باید سرسخت باشیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و نبرد برنداریم. کوین گلی استثنایی زد که باعث شد خیال‌مان راحت باشد که در دقایق باقی مانده بازی به تساوی کشیده نمی‌شود."

گواردیولا در ادامه در پاسخ به سوال آیا هالند بهترین مهاجمی است که زیر نظرش کار کرده، گفت: "بهترین؟ نه. بهترین فقط مسی است."

4416