واکنش پپ گواردیولا به جذب لیونل مسی

واکنش پپ گواردیولا به جذب لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی است که آن‌ها در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی فراوان و همچنین قوانین لالیگا برای سقف دستمزدها، آن‌ها توانایی تمدید کردن قرارداد لیونل مسی را ندارند و این ستاره آرژانتینی فصل آینده در باشگاه دیگری توپ خواهد زد. 

به نقل از سایت گل، پنج شنبه عصر باشگاه منچسترسیتی خبر انتقال جک گریلیش ستاره انگلیسی فصل گذشته استون ویلا را اعلام کرد. گریلیش با مبلغ صد میلیون پوند به اتحاد رفت تا رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس شکسته شود. حالا پس از ناکامی بارسلونا در تمدید قرارداد مسی، بسیاری از کارشناسان از اتحاد دوباره پپ و مسی خبر دادند، اما این سرمربی سابق بایرن مونیخ و کاتالان‌ها، نظر دیگری دارد. او در این باره گفت: "ما صد میلیون پوند برای گریلیش پرداخت کردیم. در واقع چهل میلیون پوند را از خودمان پرداخت کردیم و شصت میلیون پوند دیگر از فروش بازیکنان و دیگر منابع مالی به دست آمد. ما به جک ایمان داریم و به همین دلیل در فصل آینده شماره ده را خواهد پوشید. همچنین معتقد بودیم که مسی در بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد، پس الان هیچ نظری درباره مسی ندارم."

4416