سپاهان صفر - پرسپولیس صفر/ صفرکلاسیکو! ؛ بیرانوند ناجی پرسپولیس در نقش جهان

سپاهان صفر - پرسپولیس صفر/ صفرکلاسیکو! ؛ بیرانوند ناجی پرسپولیس در نقش جهان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیمهای پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در دیداری که فقط چند صحنه حساس و جذاب داشت، ژوزه مورایس در اولین تقابلش با پرسپولیس، به تساوی بدون گل مقابل یحیی گل‌محمدی و شاگردانش رضایت داد تا پرسپولیس به لطف تفاضل گل بهتر به نسبت استقلال، دوباره بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیرد هر چند که برد پرگل گل گهر مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی به صدر جدول برسند.

به این نکته هم اشاره کنیم که دروازه‌بان‌های دو تیم نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشتند و با گرفتن جدی‌ترین موقعیت تیم حریف، اجازه ندادند گلی در این بازی رد و بدل شود.

هفته هشتم لیگ برتر

جمعه 15 مهر

سپاهان – پرسپولیس ساعت 20

تیم داوری: امیر عرب براقی – محمدرضا ابوالفضلی – حسین مرادی – یاسر همرنگ

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر((۶۲- نیلسون جونیور) ، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی(86- یاسین سلمانی)، محمد علی‌نژاد(۶۲- کامسوبا)، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو(86- عیسی مرادی)

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک(46- سینا اسدبیگیمهدی ترابی(78- سروش رفیعیسعید صادقی(91 - وحید امیریمحمد عمری(85- سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا

دقایق حساس

دقیقه ۹: پاس به لوکادیا در حالی ارسال شد که او پشت به دروازه بود اما این بازیکن پس از چرخش نتوانست ضربه خوبی را بزند و دانشگر توپ را پیش از ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه ۳۹: پاس علی نعمتی با سر به علیرضا بیرانوند به قدری آرام بود که حسینی وینگر سپاهان به توپ رسید و در حالی که قصد داشت توپ را از بالای سر بیرانوند عبور دهد، گلر پرسپولیس روی توپ اثرگذاشت و پورعلی‌گنجی هم دفع کرد.

دقیقه ۵۲: پاس محمد کریمی در عمق و پشت دفاع پرسپولیس، علی‌نژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد که بیرانوند به خوبی این توپ را سیو کرد.

دقیقه ۶۷: ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر چکشی مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد که نیازمند به خوبی تو را دفع کرد و مانع از گلزنی پورعلی شد.

دقیقه ۷۰: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با دفع بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۸۵: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه رناتو به سمت دروازه رفت و در حالی که انتظار می‌رفت توپ وارد دروازه شود، به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

اخطار: محمد عمری (۶۸) از پرسپولیس

تعویض:

1984