گزارش زنده / سپاهان 1 - 3 پرسپولیس

گزارش زنده / سپاهان 1 - 3 پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس با نتیجه 2-1 به سود سرخپوشان در جریان است.

به گزارش وب سایت نود،  ترکیب پرسپولیس برای رویارویی با سپاهان درحالی اعلام شد که این ترکیب نسبت به هفته های گذشته تغییرات زیادی داشته است.

هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ مسابقه خاتمه می‌یابد که در یکی از مهمترین بازی‌های تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه،حسین ماهینی، احمد نورالهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی.

از نکات جالب توجه این ترکیب بازگشت وحید امیری پس از دو هفته مصدومیت است. همچنین احمد نورالهی هم با توجه به محرومیت کامیابی نیا فرصت حضور در ترکیب اصلی را پس از مدتی زیادی بار دیگر به دست آورد.

سپاهان نیز برای این بازی با ترکیب لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و پدرو هنریکه به میدان می رود.

دقایق حساس

دقیقه 6: بهترین موقعیت پرسپولیس با حرکت علیپور از سمت راست صورت گرفت و یک ضربه رو به بیرون ارسال شد که کسی نبود که از این فرصت استفاده کند و با یک بغل پا دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 13: ارسال عرضی ماهینی علیپور را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن فرصت را از دست داد.

دقیقه 26: فرار رضا میرزایی پشت مدافعان پرسپولیس در آخرین لحظه با تکل دیدنی ماهینی ناکام ماند تا این موقعیت خوب برای سپاهان از دست برود.

دقیقه 27: یک حرکت تاکتیکی زیبا از پرسپولیس،ارسال مسلمان به درون شش قدم برای علیپور با پاس رو به بیرون او برای امیری همراه شد که شوت این بازیکن با فاصله بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 50: ارسال این ضربه ایستگاهی از سوی مسلمان با ضربه سر ماهینی توپ را روی تور بالای دروازه سپاهان فرود آورد.

دقیقه 51: شوت راه دور و بی دقت علی علیپور با فاصله زیادی از دروازه سپاهان و اولیویرا به بیرون رفت.

دقیقه 58: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را نوراللهی با اختلافی کمی به بیرون زد.

دقیقه 66: سانتر زیبای عالیشاه با ضربه سر طارمی همراه شد که دروازبان سپاهان به زیبایی این توپ را مهار کرد.

گل

گل اول پرسپولیس:ضربه آزاد را بازیکنان پرسپولیس کوتاه کار میکنند و امید عالیشاه با یک ضربه روی پا دروازه سپاهان را باز می کند.

گل اول سپاهان: احسان حاج صفی با یک شوت زیبا از راه دور توپ را گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد.

گل دوم پرسپولیس: روی تلاش و پیگیری علیپور و در نهایت پاس در عمق زیبای او مهدی طارمی با یک بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد.

گل سوم پرسپولیس:پاس امید عالیشاه داخل محوطه جریمه به طارمی رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

2051