عکس؛ وقتی مودریچ با اوزیل و کاکا هم‌تیمی بود

عکس؛ وقتی مودریچ با اوزیل و کاکا هم‌تیمی بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های دنیا است اما روزگاری برای او شرایط به این شکل نبود و هافبک های دیگری بودند که بالاتر از لوکا مودریچ قرار داشتند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در حال حاضر با وجود اینکه 37 سال دارد اما یک مهره تاثیر گذار در ترکیب رئال مادرید است به طوری که بسیاری از هواداران رئال مادرید اعتقاد دارند که هیچ بازیکن دیگری در آینده حتی عملکردش نزدیک به عملکرد لوکا مودریچ هم نمی تواند باشد و به طوری که سبک بازی مودریچ منحصر به فرد است و او می تواند کاری را انجام دهد که دیگر هافبک ها قادر به انجامش نیستند.

لوکا مودریچ در تابستان 2012 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. در آن زمان هنوز هافبک هایی مثل مسعود اوزیل و ریکاردو کاکا در رئال مادرید حضور داشتند. البته سرمربی وقت رئال مادرید یعنی ژوزه مورینیو اعتقاد زیادی به کاکا نداشت اما مسعود اوزیل هافبک کلیدی آن روز های رئال مادرید بود و اوزیل در آن زمان به عنوان یکی از بهترین هافبک های طراح و بازی‌سازی در دنیای فوتبال شناخته می شد.

لوکا مودریچ به مرور زمان به خوبی توانست جایگاه خود در رئال مادرید را پیدا کند و اکنون تبدیل به هافبکی تکرار نشدنی در رئال مادرید شده است.

1470