عکس؛ وقتی اوزیل، مودریچ و کاکا سه هافبک طراح رئال مادرید بودند

عکس؛ وقتی اوزیل، مودریچ و کاکا سه هافبک طراح رئال مادرید بودند

پایگاه خبری فوتبالی - مسوت اوزیل، هافبک آلمانی سابق رئال مادرید و آرسنال امروز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را آویخت.

به گزارش فوتبالی، مسوت اوزیل بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید توپ می زد و آن سال ها بدون شک بهترین سال های دوران حرفه ای او بودند. مسوت اوزیل در رئال مادرید در نقش یک هافبک طراح و یک بازیکن شماره 10 عملکرد بی نظیری داشت و پاس گل های زیادی داد. اوزیل در فصل 2010/11، 28 پاس گل در ترکیب رئال مادرید داد. او در فصل 2011/12 هم 28 پاس گل داد و در فصل 2012/13، 25 پاس گل داد و در کل آمار بی نظیری داشت.

اوزیل از ابتدا در ترکیب رئال مادرید موفق شد کاکا را کنار بزند. ژوزه مورینیو مسوت اوزیل را به کاکا ترجیح می داد و این قضیه منطقی به نظر می رسید چرا که اوزیل در سیستم مورینیو خیلی روان تر بازی می کرد. کاکا تبدیل به یار تعویضی اوزیل شده بود و همین قضیه موجب شد تا کاکا افت شدیدی کند و در نهایت در تابستان 2013 از رئال مادرید جدا شد. جالب آن که اوزیل هم در همان تابستان از رئال مادرید رفت.

اما در تابستان 2012، رئال مادرید لوکا مودریچ را هم به خدمت گرفته بود و به این ترتیب شاهد حضور همزمان اوزیل، کاکا و مودریچ در رئال مادرید بودیم؛ سه هافبک طراحی که در آن زمان از بهترین ها بودند و هنوز هم که هنوز است لوکا مودریچ یکی از بهترین هافبک های دنیا است.

1470