8 مهاجمی که به تیم ملی انگلیس دعوت شدند و ممکن است جلوی ایران بازی کنند

8 مهاجمی که به تیم ملی انگلیس دعوت شدند و ممکن است جلوی ایران بازی کنند

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس برای فیفادی پیش‌رو لیست خود را آماده کرده است و 8 مهاجم را برای بازی های پیش‌رو که بازی در لیگ ملت های اروپا هستند، دعوت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس یکی از رقبای ایران در رقابت های جام جهانی 2022 قطر است. در واقع ایران در اولین بازی خود در جام جهانی باید در گروه B رقابت ها به مصاف انگلیس برود و دیدار دشواری خواهد داشت.

گرت ساوتگیت در حال حاضر 8 مهاجم را به اردوی تیم ملی انگلیس برای بازی های پیش‌روی این تیم در لیگ ملت های اروپا دعوت کرده است. این مهاجم ها عبارتند از: جک گریلیش، فیل فودن، جردن بوون، تامی آبراهام، هری کین، بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ و ایوان تونی.

باید دید که به طور کلی ساوتگیت چه ترکیبی برای تیم ملی انگلیس در بازی های پیش‌رو می چیند و بدین ترتیب از چند مهاجم استفاده می کند. به مرور زمان مشخص خواهد شد که مهاجم های اصلی تیم ملی انگلیس چه کسانی هستند و کدام بازیکنان مقابل تیم ملی ایران بازی خواهند کرد به طور مثال حضور فیکس هری کین قابل پیش بینی است. بازیکنانی مثل فیل فودن و گریلیش هم در منچسترسیتی عملکرد خوبی داشته اند و می توانند ستاره های تیم ملی انگلیس شوند.

1470