پیام احساسی همسر هری کین به کاپیتان تیم ملی انگلیس

پیام احساسی همسر هری کین به کاپیتان تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - کیت همسر هری کین پیامی احساسی را برای وی در آستانه فینال یورو 2020 میان ایتالیا و انگلیس در ومبلی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، انگلیس به اولین فینال ملی بزرگ خود از سال 1966 تا کنون رسیده است و کل مردم انگلیس برای بازی امشب مقابل ایتالیا در ومبلی به شدت هیجان زده هستند. کیت 27 ساله خطاب به همسرش هری نوشت:" تو می دانی که از آن دست آدم هایی نیستم که به سادگی کریه کنم اما وقتی که شروع به نوشتن کردم اشک از چشمانم سرازیر شد چرا که به تمام کارهایی که برای ما کردی و تمام چیزهایی که برای ما ساختی، افتخار می کنم. گفته بودی که روزی کاپیتان انگلیس می شوی. تو برای خودت یک هدف تعیین کردی و به آن رسیدی و تو همیشه گفته بودی که برای رسیدن به فینال به یورو می روی. تو یک همسر و یک پدر فوق العاده ای هستی. بچه ها بی صبرانه منتظرند تا تو را دوباره در خانه ببینی. همه ما بسیار دوستت داریم. جام را به خاطر کشور به خانه بیاور، تو لیاقتش را داری تا با این تیم بی نظیر انگلیس جام را ببری."

چارلی برادر کین نیز نوشته است:" مدام به روزهایی فکر می کنم که عادت داشتیم تا در پشت فنس های باغچه در ریجوی پارک تا زمانی که هوا تاریک می شود، بازی کنم. این که می بینم تو کاپیتان کشور ما هستی و گلهای بزرگی می زنی باعث می شود که به تو خیلی افتخار کنم." 

4125