جانشین ساوتگیت در تیم ملی انگلیس مشخص شد؟

جانشین ساوتگیت در تیم ملی انگلیس مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس با شکست مقابل ایتالیا در میلان به شوک فرو رفت چرا که آنها به لیگ B در لیگ ملت های اروپا سقوط کردند و از سویی هیچ بعید نیست که گرت ساوتگیت سرمربی این تیم در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی برکنار شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس در پنج بازی اخیر خود در لیگ ملت های اروپا فقط یک گل زده و نتایج ضعیفی کسب کرده و حالا به نظر می رسد که صبر افکار عمومی و کارشناسان از او لبریز شده باشد و هیچ بعید نیست که این مربی نتواند در جام جهانی قطر حضور داشته باشد و قبل از مسابقات برکنار شود.

جو کول بازیکن اسبق فوتبال انگلیس در انتقاد از عملکرد ساوتگیت گفت:" این بچه ها توانایی های زیادی دارند. بازیکنان درجه یکی هستند. بلینگام 19 ساله بهترین بازیکن امشب ما بود. این تیم شخصیت دارد اما در پنج، شش بازی اخیر از مسیر منحرف شده است. بازیکنان می توانند راهشان را پیدا کنند و ساوتگیت باید راهی را پیدا کند که در طول روزهای آینده این تیم را به جلو حرکت بدهد."

گری لینه کر بازیکن اسبق فوتبال انگلیس نیز در توییتی به شدت از ساوتگیت حمله کرد:" یک یادآوری دقیق از این که خلاق ترین هافبک انگلیسی یعنی جیمز مدیسون در لیست 28 نفره هم نبود. ترنت الکساندر آرنولد خلاق ترین بازیکن فوتبال انگلیس نیز روی نیمکت نشسته بود."

برخی حتی جانشین ساوتگیت را هم انتخاب کرده اند و توماس توخل مربی آلمانی سابق چلسی را محتمل ترین گزینه برای جانشینی وی می دانند!

4125