کاسمیرو و گریه کردن در جایگاهی که راموس و مارسلو هم گریه کرده بودند

کاسمیرو و گریه کردن در جایگاهی که راموس و مارسلو هم گریه کرده بودند

پایگاه خبری فوتبالی - صبح روز دوشنبه بود که مراسم خداحافظی کاسمیرو در باشگاه رئال مادرید برگزار شد و بدین ترتیب این هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید، جمع مادریدی ها را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، وداع کاسمیرو با رئال مادرید یک وداع اشک بار بود به طوری که این بازیکن برزیلی هنگامی که به جایگاه رفت تا سخنرانی وداع خود را انجام دهد، نتوانست خودش را کنترل کند و بدین ترتیب گریه اش گرفت و اشک ریخت.

کاسمیرو اولین کسی نیست که در روز خداحافظی اش در این جایگاه گریه اش می گیرد چرا که سرخیو راموس و مارسلو هم در همین جایگاه گریه کرده اند. در واقع مارسلو که در همین تابستان مراسم خداحافظی اش برگزار شد، در مراسم خداحافظی خود نتوانست جلوی اشک ریختنش را بگیرد و بدین ترتیب احساساتی شد.

در تابستان 2021 هم همین اتفاق برای سرخیو راموس افتاد. او که به عنوان کاپیتان رئال مادرید جمع مادریدی ها را ترک کرد در مراسم خداحافظی خود اشک ریخت و گریه کرد.

به طور کلی این جایگاهی که در مراسم خداحافظی از آن استفاده می شود، اشک ریختن های زیادی را به خود دیده است و تبدیل به یک جایگاه احساساتی در باشگاه رئال مادرید شده است!

1470