طرح؛ کاسمیرو بار دیگر در کنار واران و رونالدو

طرح؛ کاسمیرو بار دیگر در کنار واران و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس هنریکه کاسمیرو به طور رسمی از رئال مادرید به منچستر یونایتد پیوست و بدین ترتیب دوران حضور او در جمع مادریدی ها به پایان رسید و اکنون دوران جدیدی در انتظار این هافبک دفاعی برزیلی است.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در منچستر یونایتد تنها نیست چرا که دوستانی در آن تیم دارد که چند سال در رئال مادرید با آن ها هم‌تیمی بوده است. کریستیانو رونالدو و رافائل واران در حال حاضر در منچستر یونایتد حضور دارند و کاسمیرو هم به جمع آن ها اضافه می شود و بدین ترتیب دوباره آن ها در کنار هم قرار می گیرند. واران، رونالدو و کاسمیرو در رئال مادرید خاطرات خوبی در کنار هم دارند چرا که این سه در همان تیمی بودند که سه بار پیاپی بین سال های 2016 تا 2018 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

البته اوضاع منچستر یونایتد بسیار متفاوت تر از رئال مادرید است اما اکنون آن ها امیدوارند که بتوانند منچستر یونایتد را هم دوباره به اوج برگردانند و بدین ترتیب در منچستر یونایتد هم مثل رئال مادرید خاطرات خوبی را رقم بزنند.

رونالدو در تابستان 2021 از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و واران هم در تابستان 2021 از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد.

1470