عکس؛ خوش و بش واران و کاسمیرو با بازیکنان رئال مادرید

عکس؛ خوش و بش واران و کاسمیرو با بازیکنان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو و رافائل واران که روزگاری بازیکن رئال مادرید بودند و در جمع مادریدی ها به موفقیت های زیادی رسیدند، در حال حاضر در منچستر یونایتد توپ می زنند.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز منچستریونایتد و رئال مادرید در یک بازی دوستانه در کشور آمریکا رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. خوسلو و جود بلینگهام گل های رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساندند.

یکی از نکته های جالب این بازی روبرو شدن دوباره کاسمیرو و رافائل واران با بازیکنان رئال مادرید بود. واران و کاسمیرو در رئال مادرید با بازیکنان این تیم هم‌تیمی بوده اند. کاسمیرو در تابستان 2022 تصمیم گرفت که دیگر رئال مادرید را ترک کند و راهی منچستر یونایتد شد. از سوی دیگر رافائل واران در تابستان 2021 بود که رئال مادرید را ترک کرد و به جمع شیاطین سرخ پیوست.

کاسمیرو به همراه لوکا مودریچ و تونی کروس یک مثلث فوق العاده را در خط هافبک رئال مادرید تشکیل می دادند. این مثلث فوق العاده چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. واران هم در رئال مادرید چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و پس از آن جمع مادریدی ها را ترک کرد.

1470