امباپه یا نیمار، پنالتی‌زن اول پی‌اس‌جی کیست؟

امباپه یا نیمار، پنالتی‌زن اول پی‌اس‌جی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به سوالات خبرنگاران درباره پنالتی زن اول این باشگاه پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته دوم لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان مونپلیه بود که در نهایت با نتیجه پنج بر دو به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی، دو پنالتی به سود پی‌اس‌جی اعلام شد. پنالتی اول را کیلیان امباپه زد، اما ضربه او توسط دروازه‌بان مهار شد، اما برای پنالتی دوم، نیمار پشت توپ ایستاد و موفق به گل کردن آن شد. این کار باعث شد تا بسیاری از خبرنگاران از کریستوف گالتیه درباره پنالتی زن اول این باشگاه سوال کنند. 

به نقل از مارکا، گالتیه در این باره به خبرنگاران گفت: "برای این بازی، ترتیب مشخص شده بود. کیلیان اولین پنالتی را زد، پس منطقی است که نیمار پنالتی بعدی را بزند. حالا در ادامه فصل همه چیز را خواهید فهمید."

بعد از این قضایا، نیمار توییتی را لایک کرد که در آن گفته شده بود، او باید پنالتی زن اول پاریسن ژرمن باشد، نه کیلیان امباپه. این موضوع سبب شد تا حواشی در محیط پارک دو پرنس افزایش پیدا کند. امباپه در فصل گذشته 28 گل در لیگ فرانسه به ثمر رساند که 4تا از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود و در آن سو نیمار تنها 13 گل به ثمر رساند که 3تای آن از روی نقطه پنالتی بود.

4416