امباپه خواهان ادامه حضور نیمار در پاری سن ژرمن

امباپه خواهان ادامه حضور نیمار در پاری سن ژرمن

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، باور دارد که پاری سن ژرمن بدون حضور نیمار تیمی بسیار ضعیف تر نسبت به قبل است و به همین دلیل خواهان ادامه حضور ستاره برزیلی در این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در مراسم اهدای جوایز لیگ فرانسه با اعلام این موضوع که به دنبال قبول مسئولیت هایی بزرگتر در پاری سن ژرمن یا تیمی دیگر است، بسیار خبرساز شد و بسیاری مدعی شدند که این بازیکن تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی را گرفته است. این بازیکن به مسئولان پاریس اعلام کرده که باید او را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهند و شرایطی مانند حضور بازیکنان با تجربه و تراز اول در ترکیب تیم را فراهم کنند. چرا که هدف اصلی او از زمان پیوستن به این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در شرایطی بوده که بتواند جز کاندیداهای اصلی و در نهایت برنده توپ طلا باشد. مدیریت نیمار و امباپه در کنار هم کار آسانی نیست اما ستاره فرانسوی می داند که پاری سن ژرمن بدون این بازیکن برزیلی تیمی ضعیف تر خواهد بود. بارها درباره تفاوت این دو بازیکن صحبت شده اما واقعیت این است که رابطه آنها با یکدیگر خوب است. اخیرا و پس از این که نیمار رقابت های کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت از دست داد، امباپه پیامی بسیار دوستانه برای هم تیمی خود ارسال کرد.

درست است که یکی از خواسته های امباپه بازی به عنوان مهاجم در فصل آینده است اما این اتفاق با حضور نیمار در بال چپ بسیار آسانتر رخ خواهد داد. مدیریت این دو در یک تیم کار سختی است اما این خواسته باشگاه و توماس توخل نیست. علیرغم این که این بازیکن برای فروش در بازار نقل و انتقالات قرار داده شده اما آنها اجباری برای جدایی او اعمال نکرده اند. پیام مدیرعامل باشگاه در گفتگو با فرانس فوتبال واضح بود، آنها تعهد بیشتری از نیمار می خواهند و اگر او نخواهد بجنگد، پاریسی ها حداقل 222 میلیون یورویی که برای او پرداخت کرده اند را باز پس خواهند گرفت. پی اس جی علاقمند به ادامه حضور نیمار است و آنها بارها این را اعلام کرده اند اما شرایط طور دیگری پیش می رود. باشگاه به هر چیزی اولویت دارد.

1070